Liity jäseneksi

Tervolan 4H-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä maksamalla valtakunnallisen jäsenmaksun. Jäsenenä saat osallistua moneen kerhoon samalla maksulla ja saat alennusta 4H:n järjestämiin tapahtumiin. Jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, josta näet omat tietosi. Jäsenkortilla saat alennuksia ja etuja paikallisesti ja valtakunnallisesti. Jäsenillä on lisäksi 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus.

Aikuisille 4H-jäsenyys tarjoaa mahdollisuuden olla mukana nuorten hyväksi tehtävää työtä ja samalla osallistua 4H-toimintaan. 4H-järjestön perhemaksu on edullinen vaihtoehto liittyä mukaan 4H-toimintaan.

Perhemaksu oikeuttaa 4H-jäseneksi kaikki samaan talouteen kuuluvat aikuiset ja 6 - 28 vuotiaat lapset sekä nuoret. Jäsenmaksu  on 40 €/ henkilö ja 85 €/ perhe.

UUTTA 4H-JÄSENKAUDESSA ALKAEN 7.1.2020

4H-järjestö on siirtynyt rullaavaan jäsenkauteen 7.1.2020 alkaen. Alkuvuonna 2020 jäseneksi liittyvät siirtyvät automaattisesti rullaavaan jäsenkauteen. Uusilla jäsenillä jäsenkausi alkaa liittymiskuukauden alusta ja jatkuu 12 kk:n jaksoissa, esimerkiksi tammikuussa 2020 jäseneksi liittyvän jäsenkausi alkaa 1.1.2020 ja päättyy 31.12.2020. Vanhoilla jäsenillä jäsenkausi säilyy ennallaan ajanjaksolla 1.9.-31.8.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä sähköisen liittymislomakkeen linkin kautta.