Tietoa meistä

4H-yhdistyksen työn perustana ovat ihmisen kokonaisvaltaista kehitystä kuvaavat arvot:

Head    - Harkinta
Hands  - Harjaannus
Heart    - Hyvyys
Health  - Hyvinvointi

Arvot sisältävät ajatuksen lasten ajattelun, taitojen ja tunne-elämän tasapainoisesta kehityksestä ja tätä kautta rakentuvasta hyvinvoinnista. Arvot ovat esillä kaikessa toimimmassanne.

4H on kansalaisjärjestö, jonka ydintehtävä on tukea lasten ja nuorten tasapainoista kehitystä ja kasvamista vastuuseen edistämällä nuorten omatoimisuutta, yritteliäisyyttä sekä arjen taitoja, yhteistyötaitoja, kansainvälisyyttä sekä luonnon ja ympäristön kunnioittamista.

Yhdistyksemme toimisto on

Tervolan Kunnantalolla

osoitteessa: Keskustie 81 95300 Tervola

Ota yhteyttä puhelimitse:

EEVA RANTA         040 7782573

tai alla olevalla lomakkeella.

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Jäsenenä voit osallistua useaan kerhoon yhdellä maksulla ja saat alennusta 4H:n järjestämiin tapahtumiin. Jäsenet saavat lisäksi alueellisia ja valtakunnallisia etuja. Lue lisää alla olevan linkin kautta tai liity suoraan jäseneksi.